Zapraszamy na Spotkanie w Klubie Podróżnika w czwartek 8 listopada 2018 r. o godzinie 17.00 w Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Hamerszmita 16.

„W zeszłym roku odbyliśmy fantastyczną podróż po północnym Pakistanie. Odwiedziliśmy  stolicę kraju Islamabad, bliźniacze miasto Rawalpindi, przepiękną dolinę Hunza, ogromne 10 milionowe miasto Lahor a także odbyliśmy krótki trekking do bazy pod Nanga Parbat. Mieliśmy okazję przemierzyć kawał kraju słynną Karakorum Highway, podziwiać piękne krajobrazy gór Karakorum. Podczas tej podróży spotkaliśmy wielu wspaniałych ludzi.

Pakistan zachwycił nas wtedy tak bardzo, że w tym roku wyruszyliśmy tam ponownie, tym razem skupiając się głównie na pięknych ale w sumie mało znanych i rzadko odwiedzanych górach Hindukusz.Tegoroczny wyjazd organizowałam samodzielnie a jeździliśmy w niewielkim gronie – tylko 4 osoby. I muszę przyznać, że była to naprawdę fantastyczna przygoda, która dostarczyła nam  wielu niesamowitych wrażeń i emocji…….Znowu poznaliśmy cudownych ludzi, doświadczyliśmy ich ogromnej gościnności, wędrowaliśmy po  wspaniałych, ogromnych, „dzikich” górach z radością chłonąc otaczające nas widoki. Odwiedziliśmy także dolinę Kalaszy i miasto Chitral leżące w pobliżu granicy z Afganistanem.

Podczas spotkania chciałabym opowiedzieć trochę na temat Pakistanu, ludzi tam mieszkających i pokazać te piękne góry. Myślę, że dzięki takiemu spotkaniu  można by obalić trochę stereotypów na temat tego muzułmańskiego kraju, przybliżyć troszkę kulturę tego regionu i pokazać niesamowite piękno i wielkość gór.”